שאלות ותשובות נפוצות

שלום! יש לך כמה שאלות בוערות? התבונן בשאלות הנפוצות שלנו ובדוק אם אתה יכול למצוא את מה שאתה צריך!

 האם יש לכם חנות שאני יכול לבקר בה?

Brodie מקוון באופן בלעדי! המשמעות היא שנוכל לשרת לקוחות בכל העולם ובעיקר ישראל, אך למרבה הצער אין לנו מיקום פיזי בו תוכלו לבוא ולנסות לבגדים לפני הקנייה.

מה עלי לעשות כשאני זקוק לתמיכה שלכם?

אנא צור עימנו קשר בכתובת:

דוא"ל: brodiefashion@gmail.com

טלפון: 0544900201

ואנחנו נעזור לך בקרוב.

כיצד אוכל להשתמש בקוד קופון?

בשלב 1 של תהליך התשלום, תהיה לך הזדמנות להזין כל קוד קידום מכירות או קופון שיש לך בפינה השמאלית העליונה של הדף. ההנחה המיוחדת תבוא לידי ביטוי במחיר הכולל שלך לאחר שתלחץ על כפתור 'החל'.

כמה זמן ייקח לי לקבל את ההזמנה שלי?

אנא עיין בדף המשלוח שלנו לקבלת פרטים מלאים ומידע על משלוח.

האם אתה שולח ליעדים בינלאומיים?

כן! Brodie שולח לכל העולם ובפרט לישראל.

לא קיבלתי הזמנה או אישור משלוח. מה עלי לעשות?

אנו מצטערים לשמוע את זה. יתכן שהדוא"ל עבר לתיקיית הזבל שלך או אולי יש לנו כתובת דוא"ל שגויה עבורך. אם זה קורה, אנא צור איתנו קשר מיד כדי שנוכל לוודא אם ההזמנה הוצבה ולמסור מחדש את האישור שלך.

קיבלתי פריט שגוי או פגום-מה עלי לעשות?

אוי לא! אנו כל כך מצטערים לשמוע על זה, אבל שמחים לעזור. אנא צור איתנו קשר כדי שנשלח לך פריט חדש או להציע אשראי לרכישה שלך.

לאן אני שולח החזרות?

אנא עיין במדיניות ההחזרות שלנו לקבלת פרטים מלאים ומידע